Fonte: China Z.com
Lu Weibing hà dettu chì uRedmiA squadra di R & D hà implementatu impronte digitali di schermi nantu à schermi LCD è hà avutu produtividade di massa.L'usu innovativu di u materiale di film infrared high-transmittance migliurà assai a transmittance di a luce infrared chì ùn pudia passà per u screnu.L'emettitore infrared sottu à u screnu emette luce infrared.Dopu chì l'impronta digitale hè riflessa, penetra in u screnu è culpisce u sensoru di l'impronta digitale per compie a verificazione di l'impronta digitale, chì risolve u prublema di l'impronta di u screnu LCD.
U principiu di funziunamentu di l'impronte digitali di u screnu LCD di Lu Weibing:
U principiu di funziunamentu di l'impronta digitale di a schermu hè solu di registrà e caratteristiche di l'impronta digitale è di rinvià à u sensoru sottu à u screnu per stabilisce se coincide cù l'impronta digitale iniziale di l'utilizatore.
Ma perchè u sensoru di l'impronta digitale hè sottu à u screnu, ci vole à esse un canale per trasmette segnali ottici o ultrasonici, chì attualmente ponu esse implementati solu inOLEDschermi.A pantalla LCD hè sempre bluccata da u modulu di retroilluminazione, cusì hè impussibile di gode di stu metudu di sbloccare visibile.
Attualmente, tutti i telefunini mobili cù schermi LCD ponu solu aduprà impronte digitali posteriori o impronte digitali laterali cum'èRedmiK30.
URedmiA squadra di R & D hà avà superatu stu prublema, permettendu l'impronte digitali nantu à u screnu nantu à i schermi LCD cù a produzzione di massa.
L'usu innovativu di u materiale di film infrared high-transmittance migliurà assai a transmittance di a luce infrared chì ùn pudia passà per u screnu.L'emettitore infrared sottu à u screnu emette luce infrared.Dopu chì l'impronta digitale hè riflessa, penetra in u screnu è culpisce u sensoru di l'impronta digitale per compie a verificazione di l'impronta digitale, chì risolve u prublema di l'impronta di u screnu LCD.
Lu Weibing hà dettu chì uRedmiA squadra di R & D hà superatu a difficultà di utilizà impronte digitali di schermi nantu à i schermi LCD prima, è hà dettu chì a tecnulugia hà a produtividade di massa.
Attualmente, i telefoni cellulari chì supportanu a tecnulugia di impronte digitali di u screnu in u mercatu anu sensori di luce o sensori ultrasonici situati sottu à u screnu, chì risultatu in chì ponu esse implementati soluOLEDschermi.A pantalla LCD ùn hè stata capace di utilizà l'impronte digitali di u screnu per via di l'obstruczione di u modulu di retroilluminazione.
Questa volta a squadra di Redmi R & D hà affrontatu stu prublema.Sia chì a futura sperienza di impronte digitali di u screnu LCD pò esse paragunabileOLEDimpronte digitali di u screnu, aspittemu è vedemu.
Tempu di Postu: Apr-01-2020