Fonte: Niu Technology
Sicondu i rapporti da i media stranieri, a cumpagnia di ricerca di u mercatu Canalys hà annunziatu u vennari di i dati di spedizione di u secondu trimestre di u mercatu indianu.U rapportu mostra chì per via di l'impattu di l'epidemie, a spedizione di smartphones in u sicondu trimestre di l'India hè cascata da 48% annu à annu.A più grande calata in l'ultima decada.
U mercatu di smartphone indianu sottu à l'epidemie
In u sicondu trimestre, e spedizioni di smartphone di l'India eranu 17,3 milioni di unità, assai più bassu di i 33,5 milioni di unità in u trimestre precedente è i 33 milioni di unità in u primu trimestre di u 2019.
U mercatu di i telefoni intelligenti in India hè statu affettatu da l'epidemie più di l'aspittà.Finu à avà, u numeru di casi cunfirmati in India hà superatu 1 milione.
U mutivu di a calata in u mercatu di i telefoni smartphones indiani in u sicondu trimestre hè chì u guvernu indianu hà pigliatu misure ubligatorie nantu à a vendita di telefuni mobili.Da marzu di questu annu, per cuntrullà megliu l'epidemie, u guvernu indianu hà promulgatu un bloccu naziunale.Eccettu per i bisogni di ogni ghjornu è e farmacie è altre necessità, tutti i buttreghi sò stati sospesi.
Sicondu i regulamenti, i telefoni intelligenti ùn sò micca una necessità, ma sò classificati cum'è beni micca essenziali da u guvernu.Ancu i giganti di e-commerce cum'è Amazon è Flipkart sò pruibiti di vende telefoni mobili è altri beni.
Tuttu u statu di bloccu durò finu à a fini di maghju.À quellu tempu, dopu una cunsiderazione cumpleta, l'India hà ripresu altre magazzini è articuli di e-commerce per redistribuisce i servizii è ripiglià l'operazioni in a maiò parte di l'India.A risposta durò da marzu à maghju.U statu speciale di l'epidemie hè u mutivu principale di a forte calata di a vendita di smartphone in India in u sicondu trimestre.
A strada dura per a ricuperazione
A principiu di a mità à a fini di maghju, l'India hà ripigliatu a vendita di smartphones in tuttu u paese, ma questu ùn significa micca chì e spedizioni di telefuni mobili torneranu prestu à u livellu prima di l'epidemie.
L'analista di Canalys di a cumpagnia di ricerca di u mercatu Madhumita Chaudhary (Madhumita Chaudhary) hà dettu chì serà un prucessu assai difficiule per l'India per ristabilisce a so attività di smartphone à u livellu prima di l'epidemie.
Ancu se e vendite di i pruduttori di telefunini aumenteranu immediatamente quandu l'ordine di bloccu epidemicu hè apertu, dopu un focu di cortu termine, e fabbriche affruntàranu una carenza più severa di impiegati.
A diminuzione di l'India in a vendita di smartphones in u sicondu trimestre hè assai rara, cù una diminuzione annu à u 48% chì supera assai u mercatu cinese.Quandu a Cina era in a situazione epidemica in u primu trimestre, i spedizioni di smartphone in tuttu u primu trimestre sò cascate solu da 18%, mentre chì in u primu trimestre, i spedizioni di smartphone di l'India anu aumentatu ancu di 4%, ma in u sicondu trimestre, a situazione hà pigliatu un gira per u peghju..
Per e fabbriche di smartphone in India, ciò chì deve esse risoltu urgentemente hè a carenza di impiegati.Ancu l'India hà una grande forza di travagliu, ùn ci hè ancu assai travagliu qualificatu.Inoltre, e fabbriche anu affruntatu ancu i regolamenti emessi da u guvernu indianu per i rigulamenti di fabricazione.nova regula.
Xiaomi hè sempre u rè, Samsung hè superatu da vivo per a prima volta
In u sicondu trimestre, i pruduttori di telefoni intelligenti da a Cina cuntavanu 80% di u mercatu indianu di telefoni intelligenti.In u sicondu trimestre di a classificazione di vendita di telefoni intelligenti di l'India, trè di i primi quattru eranu pruduttori cinesi, à dì Xiaomi è In u sicondu è quartu postu, vivo è OPPO, Samsung hè stata superata da vivo per a prima volta.
A forte dominanza di Xiaomi in u mercatu indianu ùn hè micca stata superata da u quartu trimestre di u 2018, è hè statu u più grande fabricatore in u mercatu indianu per quasi un annu.Dapoi a prima mità di questu annu, Xiaomi hà speditu 5,3 milioni di unità in u mercatu indianu, chì rapprisentanu u 30% di u mercatu di smartphone indianu.
Dapoi esse superatu da Xiaomi in u quartu trimestre di u 2018, Samsung hè sempre statu u sicondu fabricatore di telefuni mobili in u mercatu indianu, ma a quota di u mercatu di Samsung in u mercatu indianu era solu 16,8% in u sicondu trimestre, cadendu à u terzu postu per u mercatu indianu. prima volta.
Ancu s'è a parte di u mercatu hè in calata, l'investimentu di Samsung in u mercatu indianu ùn hè micca diminuitu.Samsung Electronics hà sviluppatu u mercatu indianu.In l'ultimi mesi, a cumpagnia hà investitu assai in India.
Siccomu l'ordine di bloccu di l'India hè statu annullatu, i principali pruduttori di telefuni mobili anu liberatu novi telefoni mobili in India per catturà più mercati.Ci saranu più novi smartphones lanciati in India u mese prossimu.
Vale a pena nutà chì l'India hà iniziatu un sentimentu contr'à i pruduttori di smartphone chinesi prima, è ancu Xiaomi hà dumandatu à i rivenditori per ammuccià u logu.Per questa resistenza, l'analista di Canalys Madhumita Chaudhary (Madhumita Chaudhary) ) hà dettu chì, postu chì Samsung è Apple ùn sò micca competitivi in u prezzu è ùn ci sò micca sustituti lucali, sta resistenza eventualmente diventerà più debule.
Tempu di post: 22-lugliu-2020