Fonte: cnBeta.COM
I media coreani ETNews anu citatu fonti di l'industria chì dicenu chì secondu u novu ordine di Apple, hè cunnisciutu chì a cumpagnia equiparà tutti i mudelli iPhone 2021 cun un display OLED "touch-in-one".Cum'è un paragone, a schermu tattile attuale richiede chì a film di sensori di u toccu sia incollata nantu à u pannellu per ottene a stessa funzione.Ponendu sensori touch in u pannellu, a nova tecnulugia hè prevista per più u grossu di u pannellu è riduce u costu generale.
Dapoi u 2007, Apple hà utilizatu a suluzione tradiziunale di sensori di schermu tactile di film sottile.Tuttavia, à l'avvenimentu di lanciu di u novu pruduttu iPhone 12 sta caduta, a cumpagnia hè prevista di cambià sta pulitica.
Si dice chì in u 2017, Samsung hà utilizatu u pannellu touch screen OLED all-in-one chjamatu Y-OCTA in a Galaxy Note 7.
Tuttavia, in i mudelli Apple iPhone 12 5.4 / 6.1 / 6.7-inch, Apple pò ancu sceglie LG Display cum'è fornitore parallelu.
Dopu à una verificazione di u mercatu suffirenziu, u costu-efficacità di u pannellu touch screen OLED integratu hè statu ancu assai eccezziunale.Dopu una piccula prova annantu à l'iPhone 12 sta caduta, Apple pò passà cumplettamente à sta tecnulugia in 2021.
Attualmente, sia Samsung Display sia LG Display furniscenu pannelli OLED à l'iPhone, ma cum'è un grande cumpratore glubale di cumpunenti elettronichi, i movimenti di Apple sò stati assai preoccupati da l'osservatori di l'industria.
Ricertamenti, hè statu informatu chì LG Display hà cuminciatu à aumentà i so sforzi nantu à a linea di produzzione OLED chjuca è mediana Paju E6, in vista di furnisce Apple l'annu dopu.
Tuttavia, datu chì Samsung Display hà accumulatu una ricca sperienza in a produzzione di massa di pannelli touch OLED integrati, a cumpagnia hè prubabile di vince più ordini di pannelli OLED d'iPhone in 2021.
Tempu di post: 22-lugliu-2020